domingo, 8 de diciembre de 2013

Les dones també tenim dret

 El basquetbol és un dels esports del que més es parla a Espanya juntament amb el futbol, igual que a Estats Units hi ha el futbol americà. He escollit aquest tema perquè crec que hi ha una injustícia entre el bàsquet femení i el masculí.
 Vaig anar fa uns anys a veure un partir de bàsquet del Barcelona, un club molt important, i amb molt d'èxit. Però no va ser com jo m'imaginava, no era el pavelló oficial de bàsquet masculí, sinó una pista al costat, molt més petita i quasi sense grades.
 Mal que entenc que la manera de jugar d'un equip femení i un de masculí és bastant diferent, no estic a favor que s'hagi de marginar tant el femení. No crec que cap dona, pel simple fer de ser-ho, es mereixi una cosa així; encara que abans els homes eren qui feien aquest tipus d'esports, més físic. Però per què hem de seguir sent esclaves o no poder fer el mateix que els homes? Per què les dones no podem viure dels esports com fan els homes? Aquestes són algunes de preguntes que m'agradaria que algú em pogués respondre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario